Skulle ha uppdaterats igår

Dagen har varit helt perfekt. På sätt och vis. Självklart fanns det minus, som med allt.

Hur som hellst så har det varit underbart väder hela dagen och jag har hunnit vara i skolan, på stan, shoppat, hemma, i stallet och på stranden. Jag och Linda tog en sväng förbi staden dirket efter skolan, jag följde mest med för Lindas skull som skulle kolla runt. Trots det var det jag som handlade mest. Efter det åkte jag hem och promenerade i shorts och linne i hopp om lite färg.

I stallet var det lika underbart som alltid, Carola, Erika, Jenny, Katarina och Josephine var närvarande när vi kom fram. Kollade på och fotade medans Erika och Jossan red. Efter det tog vi andra in våra pollar och tog en sväng på flygfältet och Shadow skötte sig såååååå bra. Det gör mig så lycklig! När jag kom hem åkte jag, lillebror och min mamma med snabbmat till stranden där vi spenderade resten av kvällen.

 

Nu ligger jag helt färdig i min säng med musik och så härligt allting känns just nu. Japp, min dag har varit faktastisk.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0