Bör nog kalla det för en dålig dag..

Godkväll gott folk.
Jag kom nyss in efter att ha varit ute och sprungit/gått med Tyson. Och nu sitter jag här med en chips skål blevid mig. Bra va?
Idag har det inte riktigt varit min dag. Vädret har varit kasst, min kropp har strejkat och bråkat samtidigt som hela jag har varit seg. Bussen körde förbi busshållsplatsen jag skulle av på och ridningen gick inte heller någo vidare. Så jag är helt slut nu och vill hellst bara lägga mig och sova i flera dagar.
Jag ska göra ett yttligare försök med att ladda över låtarna till min mobil som jag har jobbat med de seaste två timmarna. Är det inte det ena är det de andra. Typiskt va?
I will never lose you

Kommentarer
Postat av: rebecca

älskar dig!<3

2011-05-04 @ 22:58:09
URL: http://beccakan.blogg.se/
Postat av: a

Och jag dig! <3

2011-05-29 @ 23:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0