Ibland blir jag bara jag, ibland.

Japp, då var det fredag idag. Och vet ni vad jag ska göra? Jag ska ladda ner en film och nu funderar jag på att blanda ihop dip och till det chips. Så ser min fredag ut.

Många, och även jag själv ibland påstår att jag blivit tråkig. Och ja, det har jag kanske blivit. Men det är för att jag lägger all min enegri när jag är ute i stallet. Det låter hur kasst som hellst, men jag själv trivs ute hos min stallfamilj och det är huvudsaken. Dessutom är det så mysigt att ligga hemma framför en film med godsaker. Speciellt när jag har min bästa vän till vovve som sällskap. Och någongång ibland tllbringa kvällarna ute på fester, då blir det roligare också.

Och ja, jag är så konstig ibland. Så osäker och så konstig helt enkelt. Jag tycker att det är skrämmande. När jag inte vet vad jag själv vill, fast jag egentligen vet. När jag blir osäker på om jag verkligen vill. Jag tänker för mycket. Tänker för mycket på hur, om, när och på framtiden. Och jag hatar det, därför att det är just det som gör mig så orolig. Jag är rädd för framtiden, eller är jag?
Ibland vill jag bara flytta här ifrån, lämna allt och börja om på nytt. Det är även ofta jag bara vill ändra på så mycket, tänk om möjligheten fanns? Att kunna styra och bestämma över exakt vad man själv valde. Nu börjar jag komma bort från spåret och bara skriva på med en massa onödigt skit. Men för er intresserade så, varsågod.
Beslutsångest, osäkerhet, rädlsa, tankar, ångest dra åt helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0