Mobilblogg

Jag vet inte vad jag ska göra! Jag är så sjuukt trött och vill gå och lägga mig. MEN jag måste duscha och orkar verkligen inte! Och kommer aldrig att orka imorgon bitti heller. Buhuu, vafan gör man?! Idag på praktiken påbörjade jag med en halv svinrygg, blev dock inte helt färdig. Gör nog om den imorgon eftersom att första försöket inte riktigt var en 10 poängare. Lärde mig också att göra en fiskbensfläta. Och i stallet idag berättade Carro att veterinären äntligen talat om att jag börja galoppera med Shadow, dock väldigt lugnt och endast på rak, plan mark. Snacka om att jag är lycklig efter att bara ha skrittat med henne de senaste 2 månaderna. Hur som hellst, nu ska jag gå och lägga mig. Eller duscha, jag har inte bestämt mig ännu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0