Idag har det varit en väldigt bra dag måst...

img_8329 (MMS)

Idag har det varit en väldigt bra dag måste jag få säga. På praktiken  gick det bra, har hittat två produkter som jag ska skriva upp på min inköpslista. Ett schampo och balsam som ska tynga ner mitt lockiga hemska hår. Och inte nog med det så måste jag klippa mig snart, nu! Det är panik nu!  Åkte till stallet med min mupp direkt efter och red på flygfältet. Tog det lugnt i hopp om att min trähäst skulle hålla, vilket hon också gjorde. *peppar peppar*  Myste en hel del med kusarna i det underbara vädret.  Ja, mer en så hade jag inte på hjärtat. Nu ska jag bädda ner mig och fortsätta läsa i min bok.  Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0