I.d bare Minerals

Dagen blev inte riktigt som planerad idag. Efter skolan var meningen att jag skulle träffa Niina. Men så blev det inte, jag åkte till stallet direkt och var tvungen att skynda mig där. Hem igen efter det för att vara hemma när min bror kom hem från fritids. Mina föräldrar jobbar kväll och min syster är i sthm så idag var det min tur att stanna hemma. Han är ute och jag är ensam hemma..
Det är fint väder och jag vill ut och promenera, jag behöver göra ett besök på Apoteket för att köpa en solhelosan också..  Jag har solat en hel del idag, både i skolan och hemma. Det är skönt och jag hoppas på en massa färg.
Nu ska jag plugga. Eller jag ska skriva en uppsatts om sminkmärket I.d.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0