Det är bra med intressanta inlägg.

Ohej!
Kom in för en liten stund sedan efter en promenad med Rebecca som aldrig verkade vela ta slut.
Idag var jag ledig från skolan. Jag vaknade redan vid halv 10 tiden då jag tog mig upp och åkte till stallet med Frida. Vi var på Willys med Carro och hos bonden och hämtade hö, kollade på kalvarna och muu så söta. Frida och jag red ut sen på våra kusar. Både Omena och Shadow skötte sig uuuuuuuuuutmärkt. Shadow skötte sig till 100% hela turen.
Åkte hem och träffade Rebecca efter att ha legat i solen en stund ute på min balkong. Jobbar redan hårt med brännan! Jag och Rebecca gjorde exakt ingenting. Eller jo, vi promenerade runt ett tag, innan vi hamnade på en bänk i någon timme och fortsatte därefter att promenera resten av kvällen. Promenade är alltid härliga.
Och jag älskar mina tofflor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0