Will i ever win

Dagen har varit varm och bra.
Började med fotbollsturnering i skolan, som jag dock inte var med på men tittade på tillsammans med Lindis. Därefter åkte jag och Tyson hem och sedan mötte jag upp Frida och Milla. Vi drev runt på stan, willys och granngården innan vi åkte till stallet. Fick med mig en grimma och flugskydd till Shadow. Så nu är hon nog en aning nöjdare. Red efter det, vilket gick bra, pratade med vetreinären också som berättade att jag inom 1-2 veckor får börja rida på stora serpentiner också. Undvika små 10 meters volter dock men det är väl någonting iallafall. Tänk att något sådant kan göra en så glad?
Och nu ligger jag här och har troligtvis bestämt min outfit till imorgon. Är osäker på om det är för mycket..
Utsläppt hår det det. Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0