Söndag, jag kan inte fatta att jag har sommarlov?

Jag kom hem från stallet för en stund sedan. Och det vart en tur på banan. Shadow skötte sig utmärkt och vi avslutade med mysning i stallet därefter.
Idag var jag och Tyson med Frida på jobbet. Fick med mig ett nytt halsband samt massa godis och leksaker till Ty. Så han är nog nöjd. Min mormor kom på middag runt 4 tiden och vid halv 8 åkte jag till stallet. Nu sitter jag här och skulle vela ha en hand behandling. Heter det så? Min magen har krigat med mig hela efter middagen dessutom. Den gör så fucking ont att jag snart skjuter skallen av mig. Det avtar en del lite då och då men kommer tillbaka lika snabbt. Åh måste vara pizzan jag och Frida käkade..
Shadow & jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0