Att bita ihop

Godmorgon!
Jag kom nyss in efter en promenad och ska belöna mig själv med lite gott. För att nu ska det gödas! Jag har tröttnat på att se ut som jag gör och har tagit ett ordentligt snack med mig själv. Och nu ska jag vara ordentlig med mina matvanor. Jag har förlorat en del kilon som jag nu ska kämpa för att få tillbaka. Och det lönar sig defenitift inte genom att hoppa måltider osv. Så nu har jag lagt upp en plan för mig själv. Mycket små ät, risifrutti mm, 3 hela och ordentliga potioner om dagen, om inte någon extra innan läggdags. Så jag lär väl märka om detta fungerar. :-) Jag är dock inte så erfaren när det gäller mat. Som kaloriher hit och kalorier dit. Men jag har nära vänner som stöttar och hjälper mig. Sicken tur jag har.
Det är inte bara jag som vill gödas.. Tyson blev helt galen när han fick smaka lite risifrutti.

Kommentarer
Postat av: Milla

haha bra tjockis :D <3

2011-06-15 @ 23:03:12
Postat av: Andrea

Det är dina råd jag använder muppis :D Du är min personliga tränare ;)<3

2011-06-16 @ 22:50:24
URL: http://anystrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0