Hej kompisar. Vart ska jag börja.. Jag har...

img_8362 (MMS)

Hej kompisar. Vart ska jag börja.. Jag har väl inte varit den bästa på att hålla bloggen vid liv under det senaste dagarna. Eftersom att jag har jobbat dagarna i enda och har både en häst och en hund att ta hand om, dessutom mig själv så finns det inte så mycket tid över till datorn. Och har tröttnat lite på att mmsa in inlägg.. Hur som hellst, mycket har hänt det senaste dagarna. Jag var på stan med Anna i tisdags och fick med mig några riktigt bra kap hem. Har även hunnit med grönan, där jag och min familj var i förrigår. Vi kom dit till 5-6 och det var otroligt skönt att vara där på kvällen. Vi hade det jätte kul. Igår när jag kom till stallet hade hästarna sprängt hagen. Alla sprang runt hysteriska och den ena slogs efter den andra. Ponnyn comet fick ett blödane sår på benet som såg ut att göra väääldigt ont.. Som tur är kommer han att reparera sig så småningom om och resten av hästarna hade endast små sår. Idioter.. Nu är jag påväg till jobbet i allafall och jag känner på mig att det här blev ett långt inlägg?.. Tänk att idag är det FRDAG. Sista jobbdagen för denna vecka. Sen återstår bara en yttligare vecka och efter det återgår jag till mitt sommarlov! Längtar.. Fast mitt jobb har varit så jävla soft, ska absolut inte klaga. Och inte nog med det, om 7 dagar åker jag till Danmark med Rebecca och hennes underbara familj!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0