Bildbomb

Vilken underbar dag!
Åkte direkt ut till Mariefred imorse när jag vaknat, därifrån tog jag tillsammans med min Mamma och Lillebror ångloket ut till Taxinge där några timmar spenderades. Åkte sedan båt tillbaka till Mariefred och hem därefter. Finns så mycket fint ute i Taxinge, skulle verkligen vela bo så..
Kom ut till stallet rätt sent, var inte ute förens 6 någongång. Då jag och Jenny startade en storstädning som överaskning till Carro och resten av gänget som kom hem idag. Blev ett mycket lyckat resultat då vi kämpat genom snuskiga djur, stora spindlar, gammalt kladd, smuts, damm, spindelnät, tja lite av allt äckligt man kan föreställa sig helt enkelt. Blev en liten skrittur barbacka ut i skogen efter det. Och vi kom inte iväg förens 9 så på tillbaka vägen var det kolsvart. Tur att man ridit där ett X antal gånger. Var inte hemma förens halv 12.
Idag var en lite speciell men underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0