Sängdags!

Godkväll
Jag ligger i min säng med min lillebror brevid mig. Jag var hemma från skolan idag pga av att jag inte kom dit eftersom att mitt busskort är stulet! Så jag åkte ut och red pärlan i spöregnet runt 12 tiden. Tränade galoppfattningar, halter, osv. Det gick bra faktist. Efter det hade jag tandläkar tid kl 3. Johanna följde med mig dit, vilket gick fort och bra. Vi gick direkt till Nancys när jag var klar. Senare gick vi runt på stan, jag köpte godis och åkte upp till västergård och kollade på film med Rebecca. Stackars liten som blev så rädd... Vi såg Besatt, eller The exorcism. Så grymt bra film, läskig dessutom! Men nu ska jag å och lägga mig och imorgon blir det att kliva upp tidigt för att gå till skolan. Jippie..
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0