Vad väljer man när hjärtat säger ja och hjärnan nej?

Om tiden bara kunde spolas tillbaka.. Om jag bara kunde få peka och bestämma. Varför kommer dessa kurvor? De kurvorna som får en att falla ur spår. Det finns ett ja och ett nej. Frågan är nu, väljer du hjärtat eller hjärnan? Ett råd av mig är att lyssna på hjärnan. Jag har gjort de misstagen att följa hjärtat. Vilket jag håller på att falla in igen. Jag vill bara stanna och vända om, men det bara finns någon där som drar i en. Som stoppar en från att göra det man egentligen borde. Jag önskar jag kunde få peka och bestämma.. Göra dig som jag vill ha dig.

Kommentarer
Postat av: Lanah

Sv: Tusen tack! :)

2010-10-03 @ 00:48:23
URL: http://lanahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0