Jag är ingen höjdare på att ta farväl, men ska göra det så bra jag kan för din skull.

Nu har ni en deprimerad Andrea här.. Fick besked idag om att min fina häst Dragawa är såld. Hon åker någon gång den här månaden. Finns verkligen inget tråkigare. Jag hoppas i alla fall att hon kommer till ett bra hem där hon kommer att trivas. Och jag kommer att sakna henne en massor..
Skulle egentligen ha deltagit i en dressyr träning för Helena Barth som kommer ut till oss imorgon och ska ha några lektioner. Men eftersom att min nya tävlingskamrat nu är Shadow så valde jag att träna med henne imorgon istället. Sen ska jag rida Dragawa månaden ut och bara njuta av våra sista dagar. Gud så dramatiskt och sorgligt det låter, men det är lite så faktiskt.  Sorgligt i alla fall. Vill så gärna ha henne kvar och fortsätta att tävla och träna och bara klättra uppåt. Men det är såhär det är nu och jag får ta och bita ihop. Jag har klarat det förut och klarar det igen.

Kommentarer
Postat av: Lisa

va gullig häst :)

2010-10-17 @ 01:58:01
URL: http://lisamalysjeva.blogg.se/
Postat av: Felippa

fin häst:) varför ska ni sälja henne?

kram :)

2010-10-26 @ 23:40:58
URL: http://feffes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0