Du är den bästa!

Godkväll
Jag vet att jag börjar bli dålig på att uppdatera, men faktist så har jag ett annat liv som jag måste leva fullt ut också.
Idag i skolan noppade vi våran ögonbryn, eftersom att vi sparat ut dom nu i ca 2 veckor så var det ett helvete kan jag säga er. Skrik och tårar. Speciellt jag. Jag såg ut som en varulv då, men är faktist nöjd nu. Duktig Tiffani!
Imorgon är jag ledig som alla andra fredagar. Ska åka till Gröndal på morgonen med min mamma och fixa ett gymkort. Efter det ska jag och min underbara lillebror åka och bowla.. Gud så man ställer upp? ;) Senare på kvällen åker jag och Rebecca på bio och kolla på the last airbender som har premiär imorgon.
Nu håller min rygg på att dö, så nu säger jag godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0