bra gårkväll, i varje fall helt okej.

Jag ligger i min underbara säng nu, sliten, trött, håret fullt med hårspray och med en oerhörd smärta i fötterna från går kvällen. Jag och tjejerna var på en lokalfest. Vissa var utklädda vissa inte, vi var lite halvt. Festen i sig var helt okej, det var jätte mycket blandat folk.
Jag fixade mig hemma hos Bella som hjälpte mig med mitt hår, vart faktist jätte nöjd om jag får säga det själv. Skulle vara något vampyrliknande, enkelt och bra. Jag hade tänder som jag också skulle haft på mig men vilken inte blev så pga av att de inte riktigt gick som tänk. Stampade runt i mina klackar hela kvällen och tillslut hade jag så ont att jag gick hem barfota, vilket också gjorde ont men som man brukar säga, vill man vara fin får man lida pin..
Sliten? Ganska..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0