Ändrade planer

Blev ingen buss till skolan, jag insåg att om jag skulle åka nu så skulle jag hunnit med 30 min av första lektionen, lunch, svenska lr engelska lektion och sen skulle vi slutat? Då sket jag i det istället.. Jag ligger i min säng och faktiskt funderar på skolan. Jag älskar min linje, har börjat trivas bra och tycka om min klass, jag tycker om våran lärare. Det är de ända, resten ogilar jag. Skolan för övrigt. Det är bara sånt folk som jag inte riktigt trivs med, det är lång bussresa, helt meningslösa lektioner, där vi får sluta om vi ber om det? Och inte nog med det, lärarna tycker jag inte heller är någon höjdare.. Jag är bara där de dagar jag har stylist. Därför att de är de ända lektionerna som känns meningsfulla. jag klagar på att det är för soft. Jag vet inte vart jag slagit i skallen, men såhär är det.

Så en fråga till er 94:or, trivs ni i eran nya skola? Och är det någon mer än jag som går stylist linje?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0