Kl 19.00 på Barolo

Ja juste, jag fyllde år i onsdags för er som inte visste något ;)
Bella har precis gått och jag ligger i min säng och gör lite planer inför ikväll. Har en väldigt fullbokad kväll framför mig.
Kl 16.30 kommer min mormor hit, så vi ska äta lite middag och fira mig. Men jag får inte äta alldeles för mycket eftersom att mina underbara tjejor bokat ett bord på Barolo kl 19.00. Så dit ska jag med mina bruds och äta, ännu en gång. Hur ska jag orka? Det kommer bli super mysigt iallafall!
Men sen uppstår de vanliga problemet, vad ska jag ha på mig?!
Vilka skor? Klänning, kjol? Tights, jeans? Vilket smink och vad kan man göra med mitt korta och tråkiga hår? Överdriver? Nää, jag tycker helt enkelt om att klä upp mig när de finns möjlighet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0