wolfman!

Tjenare
Igår när jag kom hem fastnade jag framför wallander som gick på tvn och därför inte hann skriva. Efter att jag dragit från Johanna igår så drog jag till Heron och såg Wolfman tillsammans med min syster och hennes polare. Det var skitbra! Och skitläskig, eftersom att jag är rätt känslig mot varulvar så hoppade jag till ett x antal gånger. Men den rekomenderas att se! Idag var det första skoldagen efter det korta och livlösa lovet. Det var precis lika tråkigt som jag trodde att det skulle vara, kom dock en timme försent pga att jag inte kom upp ur sängen. Efter skolan kollade jag och Rebecca på första Johan falk filmen hemma hos henne, sedan gick ner till stan och därifrån gick vi hem till mig. Mycket duktiga! Nu måste jag försöka få lite sömn så att jag inte försover mig imorgon också.
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0