morning

Godmorgon
Jag vaknade för ca 45 min sedan och väntar på att min mammi ska komma hem och göra frukost till mig. Efter det ska min mammi och jag åka till elgiganten där jag måste ha ett nytt minneskort. Det nuvarande har utrymme för 59 bilder, 77 låtar och massa kontakter. Så varje gång jag ska ta en bild står det ''Minnet fullt. Radera data på minneskortet'', damp. Whatever. Jag har små planer för ikväll, beroende på min kära vän Johanna. Skriver senare
Puss


Du är luften jag andas
Jag skulle aldrig klara ett enda steg utan dig
Det är du som får mig på topp
Det är du som får mig att le när allt är som tyngst
Jag älskar dig idag, imorgon och för alltid.
Ingenting kan ta dig ifrån mig.


Kommentarer
Postat av: J

Älsking <3

2010-03-06 @ 13:12:16
URL: http://jlillsunde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0