studiebesök på Nykvarns praktiska

Tjingeling
Förlåt för inlägget som aldrig kom upp igår. Jag kom hem sent, duschade och gick och la mig tidigt för att idag kunna åka till Nykvarn för ett studiebesök. Jag följde med min snygging Hanna till hennes skola idag, för att se hur den såg ut osv. Den är med på min lista till skolor jag sökt till. Skolan var väldigt slapp, softa lektioner, sköna lärare och helt okej elever. Det jag föredrar mest hos skolan är praktiken de har två gånger i veckan på valfritt ställe beroende på linje. De hade mycket små klasser, som verkade vara rätt skönt fast samtidigt tråkigt. Efter skolan åkte jag och Hanna ner på stan och tog en fika, mysigt! Efter det var det ännu en gång ett besök hos napprapaten, aj säger jag bara. Ingen akupungtur denna gång som jag trodde men mycket smärta ändå. Nu ska jag duscha, blablabla hejdå!


Bild från igår då jag och min kära solade under
våran håltimme.
Big love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0