Sol!

Godmorgon
Klockan är 09.32 och jag kom nyss ut ur duschen. Så härligt att vakna tidigt på en lördag.. Eller inte. Igår gjorde jag ingenting mer än att träffa mina nära. Vi var på gårn en stund då jag och Johanna var på något flummigt humör som skrattade åt exakt allt i en ''Vetenskapens värld'' tidning. Det gillar vi! Senare mot kvällen fick jag flipp och blev skit arg och med det skit dryg. Jag funderar fortfarande på varför. Har faktist ingen som hellst aning. Hursom hellst. Vad är det för dag idag? Jo våran lilla Kennys födelsedag. Vid 2-3 tiden ska jag förflytta mig hem till Hanna där vi brudar ska fixa oss och sen bär det av hem till Kenny. Kameran är med så imorgon, om jag orkar dvs, så får ni en massa bilder från ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0