rekomenderar!

Hemma igen! Efter besöket hos naprapaten känner jag mig ren och fräsh, konstigt nog haha. När jag kom dit pratade han lite om vart jag hade ont och varför det kunde ske osv. Efter det skulle han kolla på min hållning då han såg att jag har ojämna höfter, axlar och att mitt högra knä är innotriktat.. Precis som mina kära vänner brukar mobba mig för. Sedan maserade han min rygg och nacke, tröck ut alla knutar eller någonting liknande. Ont gjorde det iallafall. Han visade också några övningar som jag kunde göra för att minska smärta och så knäkte han min rygg och nacke. Det var läskigt. Efter det var vi klara och beställde ny tid till nästa vecka då jag ska göra akupungtur. Aj säger jag bara! Nu ska jag hoppa in i duschen och sen göra min svenska upg.
Bye


Kommentarer
Postat av: mikaela

VIll OCKSÅ!

2010-03-11 @ 18:57:26
URL: http://kellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0