pms andrea

Hejs
Jag kom nyss ut ur duschen. Min dag har varit helt meningslös. Det var skola först, 2 ½ timmes historia lektion och det sög hårt. Skolan slutade vid 2 då jag åkte ner på stan och mötte tjejerna, alltså Hanna, Evve, Johanna och Anna. Vi skulle fixa min kod till mitt nya kort på swedbank men modern min behövde tydligen vara där, och där började dagens irritation. Jag och Anna följde med Johanna hem till sig där vi endast satt framför datorn, jag var lika arg då. Fast inombords och utan någon jävla aning om varför. Jag kom hem tidigt, redan vid 5- halv 6. Lika bra, annars hade jag väl tagit ut mina agritioner på någon stackars oskylig.. Så nu är jag hemma, hajjar ni vilken meningslös dag. NÄSTAN lika meningslöst dom det här inlägget.
HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0