pluggheest

Hejsvejs
Jag kom nyss in genom dörren och guuud vad jag älskar solen! Jag väntar på att min mammi ska komma hem så att vi kan åka till pershagen där jag har tid hos en naprapat. Det är någon som ska hjälpa mig med min smärta i rygg och nacke. Dagen har faktist varit mycket bra. Det började med so provet som jag försökte plugga på igår men som inte gick så bra. Provet i sig gick super, utan att fuska så blev resultatet ett VG-, jag är nöjd. Efter det åkte vi ner till staden och käkade på donk, när vi var tillbaka i skolan igen hade jag mitt muntliga nationellaprov i engelska som gick.. Si sodär. Men jag har inte förväntat mig något bra heller med tanke på hur bra min engelska är.. Där slutade min dag i skolan. Efter skolan åkte jag ner en snabbis på stan tillsammans med Fell, Nadine och Rebecca. Och nu sitter jag här och solen skiner! Happyface.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0