när försvinner det vita på marken?

Godmorgon
Äntligen fredag! Inte för att jag har någonting planerat idag förutom att jag ska fixa ett bankkort och åka en snabbis till skhlm med min mammi. Senare ikväll ska jag nog antagligen träffa min favorit Johanna. Ja, jag stannade hemma från skolan idag för att jag var inte på något bra humör. Fredagar i skolan är sååå dryga! Jag börjar kl 8.00 på torekällberget där vi har slöjd med en tant som har en jätte jobbig dialekt. Efter det har vi Svenska till 12.30 då vi har lunch, alldeles för sent! Klockan två börjar våran hemkundskap i brunnsängskolan där vi slutar klockan 16.00. PÅ EN FREDAG?! Där har ni mitt skäl till varför jag var hemma idag. Suck. Nu ska jag äta hästar :)
Hej


Kommentarer
Postat av: mikaela

Sv: NEPP :) vad händer ikväll då ;O

2010-03-12 @ 20:56:23
URL: http://kellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0