jag älskar vädret!

Hejs
Jag kom nyss ut ur duchen, efter en dag hemma. Jag åkte ner till stan en snabbis efter jag slutat skolan och träffade mina brudar för att leta efter en födelsedagspresent till en viss kär vän. Hittade en mycket bra present som vi tror kommer att passa utmärkt. Vid halv 5 åkte jag hem efter att ha burit runt på böcker som jag tagit med hem från skolan, otroligt nog.. Jag ska försöka att hålla betygen på topp så att jag kommer dit jag vill, och för att inte komma efter så har jag försökt att plugga hemma idag. Dock har jag inte fått så mycket gjort, men har startat och ska fortsätta nu.

Föressten så har jag beställt en klänning och två klackskor, tror jag att det bara var? Hur som hellst, en skitsnygg klänning från Nellys och Kenza skorna som jag skrev för länge sen att jag ville ha! En superglad Andrea här.
 
Puss


skinnjacka hjärta


Kommentarer
Postat av: hanna kotilainen

love you snygging!

2010-03-11 @ 15:15:29
URL: http://kotilainenhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0