Grattis Abraham, dra åt helvete ''besatt''

Tjena
Guuuud så dålig jag har blivit på att blogga.. Men orken har försvunnit. Tyvär.
Igår var jag på lokalfest i Geneta där vi firade Abraham som blivit 17. Det var kul, dock lite för mycket bråk bland killarna. Men vi tjejer däremot löste massa gamla konvlikter. Jag, Kenny, Robin, Hanna och Evve åkte hem till Hanna efter där vi alla skulle trängas i hennes säng. Ni kan ju bara tänka er hur trångt och varmt det var. Men vi lever idag och det är väl det vi ska strida mot. Haha..
Nu ska jag föna håret och senare rulla till Enhörna där vi tjejer + Kenny ska kolla på Besatt hemma hos Evve. Jag såg den för första gången nu i veckan tillsammans med min syster, och ja. Vad ska jag säga? Den filmen har gett mig ärr för livet.


får väl bli något sånt här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0