14.10

Godmorgon
Jag sitter nyvaken hemma hos Johanna. Så snart vi orkar lyfta på arslet så ska vi in till stan och käka. Gårdagen var.. impulsiv. Det började hemma hos Evve, där jag och brudarna hade vårat tjejsnack. Vi hade riktigt mysigt. Mot natten någongång, kom Challle, Glenn och Daffy och hämtade upp oss då klockan var runt tre skulle jag tro? Vi följde med hem till Challe där de drack, blev fulla (Challe) och somnade. Vid 5 började vi gå hem då jag fick värsta impulsen. Idén var att gå till pizzan och tillbaka. Hanna och Evve fortsatte hem till Evve medans vi andra fortsatte gå. Det var skönt, blev dock kallt efter någon timme. Vi träffade också Tt en stund vid 5 tiden, då han trott vi fått en smäll eller något liknande. Vid 6 kom vi hem till Johanna då vi inte orkat gå hem till Evve igen, vi käkade, var väldigt övertrötta, skrattade och vid 7 somnade vi. Bra kväll! (Y)
Bye fuckers
Och färskingen Challe, hoppas du läser det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0