Om sommaren ändå inte vore så kort

God kväll.
Den största delen av dagen har spenderats i affärer i Stockholm tillsammans med min mamma och syster. Det följde med en del kläder, smycken, klänningar, saker till mitt rum och lite små saker. Så idag har min garderob updaterats! Imorgon ska jag försöka rensa lite. Hur som hellst så när jag kom hem drog jag till lina där jag lämnade över moppen till Chris som skulle fin slipa den lite, skruva åt skruvar och jag vetinte exakt. Så jag träffade Ricky och vi drog till Junne där det röktes vattenpipa på hans altan med några människor och pizza. Det är vad jag kallar riktig sommarkväll, mysigt! Dock var det lite för kallt, men jag hade en filt runt min som värmde. Efter det hände det inte mycket mera. Imorgon får vi se vad dagen har att bjuda på.
Vi höres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0