Nyår nästa?

Godkväll!
Jag hoppas att eran julafton varit lika mysig och bra som min?
Jag ligger i min säng just nu med Tyson som sover på mig. Vi båda är helt slut efter en lång dag. Och jag hoppas att jag lagt på mig några kilo från idag. Om inte, så blir jag besviken. Hur som hellst så hade jag tydligen varit snäll igår, vilket jag inte trodde. Fick en massa hud/hårprodukter och en ny telefon! Det jag faktist önskade mig mest och även behövde mest också. Just nu en Iphone 3Gs men som jag förmodligen ska byta mot en fyra. Eftersom att de var slut i affären så fick jag byta om jag ville. Jaja, nu ska jag lägga mig och försöka sova ut imorgon bitti. Så jag orkar fortsätta fira julen hela helgen.
Jag hoppas ni haft en fin jul!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0