Modevisning 25 sep i luna huset.

Godmorgon
Idag är det underbara fredag! Jag ligger i sängen och har ingen skola på fredagar, så underbart! Igår hade vi våran första karaktärsämne lektion, eller hur man säger? För mig som går stylist så gick vi igenom smikhistorian. Det gick hyffsat bra, var ganska intressant. På tisdag har vi förhör på detta så jag ska läsa igenom det lite idag.
Angående min rubrik så precis som det står kommer det vara en modevisning i luna huset den 25/8 som Nykvarns praktiska håller. Vi ska sminka och styla frivilliga modeller. Ex en kompis, mamma, pappa, farmor, lillesyrran osv. Vi kommer att använda skor och kläder från Din sko och Kaphal. Och jag har redan hittat min första modell ;) Min kära vän http://beccakan.blogg.se. Så det ska bli kul.
Ciao

Kommentarer
Postat av: rebecca

haha... längtar....

2010-08-27 @ 23:53:03
URL: http://beccakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0