javisst

Godmorgon
Jag vaknade för en stund sedan. Vad har hänt sen sist? Våren har landat på jorden, otroligt nog. Hade börjat ge upp hoppet faktist. Jag och mina älskade idioter har knarkar argile de senaste dagarna i vårvädret, det gillar vi! ;) Det har dock varit en aning kallt, men det tål vi. I tisdags var kvällen inte riktigt på våran sida. Efter att Evve drog hem med sista bussen vid tolv försökte jag, Robin, Kenny och Johanna fixa kol till vattenpipan. Vilket inte gick så bra.. Det slutade med att vi åkte in till stan vid 1 tiden med mopparna för att träffa Emelie som räddade kvällen med kol. Var tillbaka i enhörna vid 2-3 tiden då vi märkte att foliet var slut, självklart! Så Johanna sprang upp till Bella och lånade bakplåtspapper. Vi antog att det skulle fungera, inte en jävla aning om hur vi tänkte. Kolen brännde igenom hela bakplåtspappret. Lyckat! Och inte nog med det så skedde en liten olycka påväg tillbaka till enhörna, som gjorde Robin något arg. Ska käka frulle nu, höres.
Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0