löshår igen

Ja, precis. Mina funderingar är att köpa löshår igen? Jag är trött på mitt korta, slitna fantasilösa hår som vägrar hålla sig rakt :@. Sist jag hade löshår tröttnade jag och tror att jag kommer göra det igen men det spelar ingen roll. Det jag är mest tveksam över är att det ser oäckta ut. Det känns onödigt att lägga ner pengar på det då. Jag har inget minne av hur ser sist såg ut.. Men jag har lagt mycket märkte till att många som har löshår varken sköter det eller anvnder det som man borde.. Whatever, jag ska fortsätta fundera på det.

en nytagen bild


Kommentarer
Postat av: hanna

jag älskar dig !

2009-09-22 @ 14:45:34
URL: http://kotilainenhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0