lördag

Hej
Jag kom precis in efter att ha tillbringat det mesta av kvällen i stan. Planerna från början var att vi skulle åka in till Gnesta på fest tillsammans med Challe mf. Men det blev inte så, dels för att vi inte orkade och för att det kändes onödigt pga att vi skulle ta ett tidigt tåg hem. Hur som hellst så åkte jag och brudarna in till stan och träffade en hel del folk. Jag träffade musse som jag inte sätt på huuur länge som helst. Det var trevligt iallafall. Jag tänkte vara lite snäll mot modern och kom hem en lagom tid idag.. Hehe. Jag tänkte även vara snäll och lägga upp en bild på mitt klassfoto!


jag har världens ångest över att jag inte satt ner..
vi hade beach tema, vist var fotot snyggt? ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ville du sitta?

du e snyggare när du står :)

2009-09-27 @ 23:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0