så här tråkigt har jag..


Jag hissar:

Evelina&Johanna:
Mina bästavänner. Något jag håller hårt i och aldrig ens får tanken att lämna ifrån mig. Dom två jag skulle offra allt för och vänder mig till i vilka lägen som helst.

Weekend: Framförallt! Vem älskar inte helgen? Partydagarna. Jag kan inte förklara det bättre än att jag älskar dem!

Mörker: Mörkret som kommer på hösten/vintern. Det är verkligen någonting som blir mysigt, höstkvällarna. Dock lite för kallt, men därför skapades....

...Vinterjackan: Älsklingen! Där har vi någonting man verkligen ger kärlek till. Jag älskar min vinterjacka och ser så fram emot att få använda den. Tyvär är den ju ett år gammal och därför har jag börjat tröttnat lite på den. Men jag klarar mig. Wiiiie snart är det vinterjacka time! :D


Jag dissar:

Köpa skor:
OM det inte är klackskor. Jag hatar att köpa skor. Usch

Saknad: Det är någonting som bara är jobbig. För att oftast kan man inte göra någonting åt det, är det inte så? Jag tycker inte om att sakna iallafall..

Olycklig kärlek: Det värsta som finns! Att vara kär i någon man inte har chans på. Aj, det gör ont av bara tanken..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0