peircing?

Gud så tråkigt jag har..
Jag var nyss uppe i teknikgymnasiet och mötte mina pärlor. Sa hej, jag kände mig tvungen att komma ut härifrån också. En tanke slog mig.. Jag funderar på att peirca mig. Tungan eller naveln. Men båda två känns lite.. Nja, vet inte hur jag ska förklara mig men att ha peircing i naveln är så vanligt. Jag kommer inte på en enda människa som inte ha peircing i naveln? Och tungan.. Jag vet inte, det är snyggt men samtidigt känns det tveksamt. Aja, det var bara någonting som slog mig. Vad tycker ni om peircingar?
puss


Kommentarer
Postat av: patricia

jag tog i naveln för typ en vecka sen, & vill ta i tungan snart :)

spelar roll om alla har i naveln, det är ju snyggt :)

2009-09-24 @ 16:54:45
URL: http://patricialaukkanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0