bildbomb

Godmorgon bloggen
Jag vaknade för ca 15 min sen och hoppade över skolan idag pga min äckliga huvudvärk som sitter kvar från igårkväll. Jag har ingenaning om var den kom ifrån men helt plötsligt så satt den där. Suck'. Whatever, igår vid 6 tiden möttes alla enhörna gangsters vid kyrkan och tillsammans rullade vi till nykvarn. Redan vid påvägen dit var vi kanske.. 14 st. Det var en aning kul på dit vägen efetersom att jag och evve drog om alla och sjöng, eller skrek på ett ungefär ;). Aja, vi kom dit, mopperace började väl lite halvsegt, senare vid 8 tiden så började det glida in bilar. Vi stannade för att kolla på streetracet men när väl alla bilar hade kommit så hann vi se två race innan dom som alltid kommer och förstör kom. Snuten. Så efter en stund pallrade vi enhörna coolingar iväg hemmot, vi mötte även snuten i enhörna också. Vilken tur att vi är så laliga då ^^ Nu ska jag käka frulle.
ciaaao

haha, JA jag bjuder..

grym på bakhjul

ja, det kan man säga


simon :D

streetrace

aina

en aning mycket folk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0