diss till er..

jag blir så besviken. jag väntar på dagen då folk ska lära sig vad vänskap betyder, då folk slutar svika. jag är trött på att behöva förlora vänner på ett sätt som händer för ofta. även fast allting blir bra tillslut så blir det inte detsamma. du gjorde fel första gången, du gick några steg över gränsen och det vet du. händer det igen blir det aldrig vi igen. jag förlät dig då, gav dig en chans till och nu håller du på att sumpa den. du sätter våran vänskap på spel när du leker som du gör. jag vet inte vad jag ska säga till dig för att du ska förstå. jag är bara så trött på att behöva gå igenom samma sak om och om igen.  jag vill kunna vara vän med dig som vi har varit förut men mitt förtroende till dig sjuker bara hela tiden. det är så synd, för du är en vän jag verkligen tycker om och inte vill förlora. men du väljer att det ska bli som det blir, jag vet inte vad jag ska göra. jag förstår inte vad du tror att du vinner på det här? när ska ni alla börja förstå? det här gäller inte bara dig, utan flera..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0