tråkiglördag... :@

Godmorgon
Jag deppar över att jag ska bort med familjen ikväll och kommer ha så tråkigt som det går.. Whatever, igår var jag och ungifär alla andra 94or på Älvsjö mässan och det var sista gången jag åker dit. Det kryllade med läskigt folk och sen var det fullproppad. En okänd kille kastade en dricka efter mig och becca för att jag pekade finger? Hur normal är man då. Sen var det en mörk som som raggade på mig och en annan mörk som började snacka med mig. Och min trogna vän becca bara försvann så jag blev tvungen att snacka med idioten tills vi sprang ifrån honom. Mehe, läskigt med sånt folk. Hur som helst så kom vi tillbaka till älskade tälje vid kanske 3 tiden då jag mötte upp johanna och rullade mot enhörna och kvällen slutade med att vi softkrökade med grabbarna, saaben och janette ;). Mycket nice. Som jag skrev ska jag bort senare ikväll till min kusin som blivit 18 och innan det ska jag till sthlm med modern.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0