lördag,söndag

Godkväll
Igårkväll vid 6 drog jag och tjejerna in till stan och käkade. När vi blev klara gick vi runt i regnet och hade ingenting att göra, så det slutade att vi drog in till donken där vi träffade daffy, sammie, bs, becca, sandra, ante och nisse. Fadi och dennis hämtade mig då jag började tycka att hängandet på mcdonalds blev tråkigt. Vi gled runt i saaben, senare hämtade vi upp chris och vi fortsatte glida runt. Det slutade med att vi satt vid verkstan och bara pratade igenom en hel del. Dennis körde hem mig vid halv två då mina föräldrar började ordna knas och bli jobbiga. Kvällen var jätte bra tills jag kom hem då allt vände.

Och idag har min mormor varit här och firat mig eftersom att jag fyller år om två dagar. Se vilken snäll mormor jag har. Så IDAG har jag suttit inne som ett jävla offer och inte gjort någonting. Och eftersom att jag bråkar med mina föräldrar hela tiden så är vi arga på varandra och dom tror att dom kan behanlda mig hur som helst, fuck off.

jag tycker att han var snygg iaf, ett spår av oss i verkstan hähä.

Kommentarer
Postat av: jonte

vilken verksta? :S

2009-11-15 @ 23:35:47
Postat av: andrea

i nykvarn

2009-11-16 @ 19:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0