fredag

Godkväll
Jag kom hem från Heron city för ca 30 min sen. Jag och rebecca såg som jag sa innan Saw 6, den var så tung. Men Becca var tråkig som satt och höll för öronen heeeela filmen + att vi var omringade av idioter. Snubben som satt brevid mig snackade hela tiden med högsta nivån, becca satt brevid någon kille som garvade igenom hela filmen och tillsist hade vi 5 brudar som satt på raden framför som garvade och snackade. Suck. Hur som helst, filmen var skitbra. Saw in my <3. Ha-ha.. Vi träffade även lite kära och nära bla junne, anton, sebbe, bella, cissi, hehe beccas ex micke och några skabbiga fjortisar. Nu ska jag börja röra mig mot sängen, och om jag orkar så lägger jag upp bilder från kvällen imorgon.
Jag har föresten inget comviq på luren så om ni vill något får ni ringa.
och carro, NICOLE :)

puss


Kommentarer
Postat av: Caroline

HAHAHAHAHA <3

2009-11-28 @ 13:57:10
URL: http://carolineschoffel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0