onsdag ?

Tjenare
Tyvär hann jag inte skriva någonting igår kväll. Jag kom hem vid halv 1 och slockade direkt. Och endå så vaknade jag 1 imorse! Så himla irriterade att jag ska sova så länge varje dag.. Whatever, igår vid 5-tiden mötte jag Anna, Johanna och Evve. Vi drog till Kenny och var där i någon timme. Efter det tog jag, Kenny och Anna bussen in till stan då Kenny åkte till Jeppson och vi till Mcdonalds och käkade. Sen vare bussen mot Lina hage igen då kvällen slutade med att Anna, jag, Kenny, Jeppson och Chris satt hemma hos Anna i ett utav hennes uppehållsrum. Vi gjorde inte någonting speciellt, sjöng, drack öl och bara umgicks. ;)

- Anna- Jag, Johanna och Evve- Niklas som också var där ett tag, jag och Johanna
- Anna på MC-Chris hos anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0