mm

Godmorgon
Jag kom nyss ut ur duschen och johanna drog precis. Igår var vi hos johanna hela kvällen med anna, bella, evve, kenny, lillante, nisse, emil, michel, jocke, elin var också med ett tag. Jag och johanna, tog sista bussen till max och käkade. Efter det var klockan ca ett då vi pallrade oss hem till mig, med ett mycket roligt samtalsämne hehe.. Hur som helst, vi vaknade vid ett och jag hoppade in i duschen och johanna drog till stallet. Ska snart träffas igen och sola. Äntligen! Sist jag solade var ett tag sen och jag måste börja sola oftare. Aja, jag vet att era antekningslistor är fulla av nödvändig information nu. Haha
hejdå


i love you, today, tomorrow, forever


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0