jag behöver lov

Då var man hemma igen då. Jag borde egentligen ligga i sängen och kolla på desperate housevives nu. Så fort jag är klar här ska jag renskriva min svenska så att jag går ut den här terminen med ett G i svenska för jag har verkligen inte råd med flera IGn. Dagen för övrigt har inte alls varit speciell. Jag och rebecca träffade madde och sandra efter skolan, vilket var väldigt skönt eftersom att jag och sandra hade en del att prata om. Efter blev vi upphämtade och gled runt i saaben tillsammans med dennis och fadi. Vilket inte heller var så händelserikt. Nu ska jag kolla det sista på DH och sen försöka renskriva uppsattsen.

Ojuste! Mobilen gick sönder idag. Pga att min ilska inte alltid kan hålla sig där den ska och gick ut över min telebaba som åkte i golvet. 9 bitar tror jag flög runt? Jag har nog aldrig sätt en mobil i det skicket om jag ska vara ärlig.. Sån tur att jag har andra att använda tills jag får en ny då.
Jaja, hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0