pic'

Sista dagen på 2009 idag då! Det har varit ett mycket bra år. Men jag ser så mycket fram emot 2010. Jag har fått säkert 100 nya vänner och prövat på massa nya grejer som både fått mig att må bättre och en viss del sämre. Det bästa med 2009 var framför allt sommaren. Så mycket jag gjorde med mina älskade vänner, ingenting slår det. Jag ångrar ingenting som vi gjort under detta år. Det har verkligen varit super!



Jag hissar framför allt, mina nya vänner och allting roligt och bra vi gjort.



Jag dissar att jag prövade på lite fel grejer och att två av mina närmaste vänner har åkt in, eller snart om vi inte har världens tur. Jag dissar även mitt dåliga intresse i skolan! Och 2009´s kärlek. Sen tror jag inte att det är något mera.


massa bilder från det underbara året


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0