Akuten, är du inte redan död så dör du där.

Hej hopp.
Känns som att jag är bra på att blogga?
Igår var en händelserik dag. Dagen började med ett besked om att jag var ledig. Efter att jag tagit mig upp och fått i mig lite frukost så tog jag och Tyson en sväng förbi Frida. Vi satt ute på hennes balkong och solen stekte verkligen! Starckars Frida har skadat sig och jag fick hjälpa henne till en stor del.
Efter att jag lämnat henne åkte jag ut till stallet, red Shadow på banan, vilket gick super. Och därefter tog jag och Carro en tur på flygfältet med Cosmos och Skallepär. Cosmos skötte sig galant! Bättre än jag trodde faktist, bortsätt från några besök på bakbenen och ett enstaka litet bocksprång.
Jag mötte upp Frida på stan direkt efter stallet och följde med henne till akuten där vi spenderade hela 6 timmar. Både jag och Frida vart tokiga, hur kan det ta sån tid?! Jag hoppas att hon blir frisk så fort som möjligt. Snacka om att jag var trött imorse..
Frida och Tjorven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0