Häst, för den som bryr sig.

Jag slänger in ett kort inlägg innan jag hoppar in i duschen.
Eftersom att jag inte uppdaterat på flera flera dagar så tänkte jag bara säkra er om att jag lever.
Allting går bra i skolan och med hästarna. Shadow är på god väg att snart kunna ridas som vanligt. Bortsätt från att vi nästan gick omkull idag. Inte så illa som det låter, men vägen var lite halare än trott och där gled vi runt kort och tvärs och ner på knä innan jag kastade mig av. Obehaglig känsla, men hon mår bra och vi klarade oss förbi isbanan.
Skallepär mår bra han med. Både han och Omena fick nya framskor idag eftersom de båda klantskallarna tappat varsin framsko.
På torsdag rullar det in till SRK där Frida & Omena ska hoppträna för Niklas Haking. Det ska bli spännande att se Omena hoppa för första gången!
En bild på Frida och Samboka, bilden under är på Shadow.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0