First, not second.

Det regnar ute. Och jag får ingen lust alls att röra mig bort från min ljuvliga säng. Och absolut inte på moppen mot stallet. Jag hoppas att det avtar så jag kan åka ut en snabbis innan jag ska på bio ikväll.
Det är nämnligen så att min undebara Sandra och jag ska till Heron city ikväll. Vi ska förmodligen se Pirates of the caribbean. Men jag tycker inte att den verkar så bra. Det är så med alla fortsättningar, sex and the city, harry potter, instängd, saw osv. Men det ska bli skönt att få träffa min skrutt igen. Och prata ut :-)
Jag gillar den här bilden. Jag och Carro i Vaxholm förra sommaren.

Kommentarer
Postat av: Caroline

oh shit vilka snyggingar ;o måste ses snart!!

2011-06-19 @ 23:51:39
URL: http://carolineschoffel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0